Home » » Baigli cu mac si nuca

Baigli cu mac si nuca

Written By Marijuana on sâmbătă, 30 mai 2009 | 21:33

Ingrediente:

-1 kg faina
-100 gr. unt
-100 gr. margarina topita
-2 oua
-sare,
-20 gr. drojdie inmuiata in lapte caldut(eu am pus 50g si n-am lasat la dospit primele 3 rulade )
-un pic de zahar lapte cat cuprinde (cca 250 grame)

Preparare:

1) 50 grame zahar se fierb in 120 grame apa , se adauga 200 grame nuca macinata , lapte , iar dupa racire searomatizeaza cu scortisoara , coaja de lamaie+cateva picaturi de lamaie.

2). 50 grame zahar se fierb in 120 grame apa , se aduga 200 grame mac macinat , 50 grame unt , un mar ras si stafide. Eu fac 6 cozonaci ...ca nu-mi plac chiar asa de subtiri , ii pun in tava intinsa de la cuptor , cu spatii intre ei , pe lateral ii ung cu putin ulei , iar deasupra cu ou batut.

Se coc pana sunt rumeni dasupra.

Se framanta , se lasa la dospit 1/2 ora

Timp Preparare: 2 h
Complexitate: avansata


Imagini Preparare:


Baigli cu mac si nuca - Foto 1Baigli cu mac si nuca - Foto 2

Baigli cu mac si nuca - Foto 3Baigli cu mac si nuca - Foto 4

Baigli cu mac si nuca - Foto 6Baigli cu mac si nuca - Foto 5

Baigli cu mac si nuca - Foto 7
Share this article :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Retete usoare & retete ilustrate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Premium Blogger Template